MISJA
Nordes Sp. z o.o. dąży do nawiązania długoterminowej współpracy z Klientami poprzez budowanie zaufania oraz spełnianie nawet najwyższych wymogów i standardów stawianych przez zleceniodawcę. Wszystkie działania spółki są zorientowane na dostarczenie usług najwyższej jakości przy zapewnieniu pełnej zgodności z przepisami ochrony środowiska oraz zagwarantowaniu bezpieczeństwa pracy.
POLITYKA JAKOŚCI
Polityka Nordes Sp. z o.o. zakłada pełną otwartość dla Klientów. Kontrahenci, którzy współpracują ze spółką mają możliwość korzystania z nowoczesnych technologii wdrożonych w naszym parku maszynowym oraz pomocy inżynierów, którzy chętnie służą pomocą przy optymalizacji kosztów produkcji.
Produkcja kontraktowa i sprzedaż modułów elektronicznych do zintegrowania z urządzeniami medycznymi oraz diagnostycznymi wyrobami medycznymi spełnia najwyższe standardy, a produkowane podzespoły są najwyższej jakości tak, aby spełnić oczekiwania wytwórców wyrobów medycznych.
Nasze cele realizujemy poprzez:
- ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością, zgodnego
z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001 oraz PN-EN ISO 13485 oraz 2017/745 (MDR), - rozwój firmy i doskonalenie procesów,
- badanie potrzeb i wymagań klientów,
- realizację inwestycji doskonalących technologie wytwarzania oraz modernizację istniejących wyrobów,
- podnoszenie kwalifikacji kadry.
Zarząd zobowiązuje się do spełnienia mających zastosowanie wymagań prawnych, administracyjnych i innych, zapewnienia zasobów niezbędnych dla funkcjonowania systemu i ciągłego doskonalenia skuteczności ZSZ, zgodnego z normami PN-EN ISO 9001:2015 oraz PN-EN ISO 13485:2016 oraz rozporządzenia 2017/745 (MDR).
Polityka jakości tworzy ramy do ustanawiania celów jakościowych i jest odpowiednia do celu istnienia organizacji i jej kontekstu.
Niniejsza polityka jest znana i dostępna dla wszystkich Pracowników spółki.